BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 1 Jun 2009

Penangan Gunung Lambak

Hari ni aku masuk kerja dengan kaki yang sakit.
Begitu juga dengan pegawai-pegawai kat sini.
Kebanyakkan dorang datang bekerja dengan kaki yang sakit.
Tapi dorang tu hanya tertakluk pada mereka yang panjat gunung jek la.
Bos pulak, siap ambik cuti.
Maybe kaki dia pun sakit jugak.
Kalau la ku tau bos amek cuti arini, tentu aku pun amek MC arini.
Huhuhu...

Berehat di rumah, lebih aman daripada duduk kat pejabat tanpa buat apa-apa kerja.

3 ulasan:

tehais berkata...

Selamat berehat ;)

Monkey D Luffy berkata...

mc jer esok

heheeh

asis berkata...

mesti syok kan..