BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 5 Jun 2009

Seorang Lelaki Yang Pelik

Seorang lelaki. Dah ada pasangan.
Tapi still nak cari orang lain.
Masalahnya, pada masa yang sama dia tak nak lepaskan pasangannya tu.
Kenapa ek?
Adakah dia sayang pasangannya tu?
Atau pun, kalo tak berjaya dengan perhubungan barunya, pasangannya masih setia di sisi.
Atau, ada agenda tersembunyi?
Mungkin juga kerana ego seorang lelaki.
Jeng...jeng...jeng...

Cuma lelaki tu je yang tau jawapannya...

5 ulasan:

joesygayu berkata...

tu ego n tamak nmenye..

Park Chick berkata...

perkara pertama lelaki suka kat perempun adalah wajah perempuan. bila dah kenal lelaki akan pandang akhlak perempuan tu.kalo cantik+akhlak buruk=reject.laki xsuka kalo wajah perempuan tak cantik tp bila dah kenal dia akan pandang akhlak perempuan tu.xcantik+akhlak baik=accept.itulah rahsia lelaki

Monkey D Luffy berkata...

abaikan jer lelaki tu

haruan tasek berkata...

lelaki memang macam itu. sentiasa mencari yang terbaik tetapi tak akan tinggalkan yang ada.

asis berkata...

itulah playboy