BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 2 Jun 2009

Aku Keliru

Mak aku suruh aku mohon KPLI lepas habis study ni.
Nenek aku pun sama.
Mak cik aku pun macam tu jugak.
Aku?? Tersepit kat tengah2.
Aku tak minat nak jadi cikgu. So, apa perlu aku buat??
Ikut kehendak dorang atau kehendak aku sendiri??
Maybe jugak aku hanya bergantung pada keadaan.

Masa yang akan menentukan segalanya...

6 ulasan:

atle ♥ waT¡e berkata...

pegi je..jgn bantah kata org tua..

haruan tasek berkata...

ko jadi apa le nak jadi jangan jadi otromen udah... kata orang tua ada baiknya

ticnube berkata...

ermmm be what u want to be... the better way la.. tp klu try jd cikgu ok gak wat...?

Monkey D Luffy berkata...

kalau rezeki ke situ... apa salahnya

asis berkata...

apply aje..nanti dpt mne2 yang best bru decide btul2..

joesygayu berkata...

btul kte asis tu.. apply je.. sterusnye btawakal.. ape kputusannye selepas ni tu kehendak Allah.. kte org utk mencari keredhaan Allah.. restu org tua ni penting.. btul tk?