BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 12 Jun 2009

Jumaat Yang Indah

Lalala…
Bestnya arini.
Kat pejabat ada satu, dua, tiga, empat, lima, enam, tujuh orang jek.
Eh, ada bos.
Tapi sunyi bila akak2 & abang2 penggerak takde.
Boring.
Bosan.
Sama la tu kan maksudnya.

Oh ye, besok aku nak balik rumah.
Finally.
Seronoknya.
Tapi duk rumah dua hari jek.
Pastu balik sini semula.
Alangkah bahagianya aku kalau dapat duk umah lama2.
Huhuhu...

Isnin pergi kerja semula.
Kebosanan pun bermula.
Rutin harian yang sama ni akan berulang lebih kurang dalam dua minggu je lagi.
Tak sabarnya nak abis kan dua minggu tu.
Then, bolehlah duk umah lama2.
Lalala...

4 ulasan:

future phenomenon berkata...

salam tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian

Monkey D Luffy berkata...

bestnya dapat balik selalu

haruan tasek berkata...

lama dah tak balik nie

asis berkata...

biase la tu..

syok duk kat umah..