BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 22 Jun 2009

Minggu Last

Minggu ni minggu last aku praktikal kat sini.
Macam-macam perasaan ada.
Kalau dulu tak sabar nak habiskan praktikal, tapi sekarang aku rasa macam taknak blah pulak dari sini.
Sedih pun ada.
Tapi setiap permulaan pasti ada pengakhiran.
Setiap pertemuan pasti ada perpisahan.
Yang penting, pengalaman yang aku dapat kat sini.
Em, pasti aku rindu kat diorang semua.

2 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

lepas ni buat apa lak?

.::noriko::. berkata...

lps ni aku cuti lg smggu, then masuk kampus smula..