BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 9 Jun 2009

Keliru Lagi!!

Aku keliru
Menjadi buntu
Arah yang ingin ku tuju…

Macam ni la keadaan aku sekarang.
Tak tau nak pilih ke kanan atau kiri.
Maybe jugak aku tak kan pilih kanan atau kiri.
Mungkin aku akan terus memilih ke depan.
Apa yang ada kat depan?
Aku tak tau.
Mungkin sesuatu yang baik, dan mungkin juga sesuatu yang buruk.
Mungkin juga jalan yang penuh liku.
Dan mungkin juga, akan terus dibayangi oleh kanan dan kiri.

3 ulasan:

haruan tasek berkata...

ko pi kawad kiri kanan kiri depan dan belakang semua ada apa mau risau

Monkey D Luffy berkata...

terus jer

asis berkata...

amik lrik lagu plak..