BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 25 Mac 2009

Tension!!

Eeeee… Geramnya aku dengan kawan aku ni. Tau tak esok nak kena present??!! Kenapa lah korang boleh sambil lewa lagi. Slide tak siap lagi ni. Takkan nak tangguh lagi kot. Suka sangat tangguh2 kerja. Elok sangat la tu. Benda ni patutnya da setel minggu lepas tau tak?? Benda lain boleh bagi komitmen, takkan benda ni tak boleh pulka nak bagi komitmen. Senang2 nak pijak kepala aku eyh. Ingat aku ni tunggul?? Hish. Kalau dah janji tu, cubalah tepati. Paling tak suka orang macam ni. Asyik buat kerja last minit jek, nanti2 salahkan orang pulak. Huh!! Tension la kerja ngan org camni.

2 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

kill! kill! die! die!

jom kill!

kakaka

~the silence~ berkata...

kalo kill dorg, sape nk jd partner aku???