BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 13 Mac 2009

All about life...

Ada orang pernah berkata bahawa hidup kita ni ibarat sebuah lukisan tanpa pemadam. Drawing without eraser. Lebih kurang la tu kot. Hehe…

Yup, bagi aku memang betul.

Kita tak boleh berpatah balik ke hari semalam. Bermaksud, bila kita sudah mencorakkan kehidupan kita di hari semalam, maka ianya akan terus kekal begitu.tiada pemadam yang boleh memadamnya.

Jadi, hargailah setiap hari yang kita ada. Jangan penuhi hari2 mendatang kita dengan kekesalan akibat perbuatan kita semalam.
Renung2kanlah...

3 ulasan:

Max J. Potter berkata...

a friend once told me, the farthest place we could never reach is a second ago. painful. but the world spins. and we do so, too. =)

K-chan [Ashura] berkata...

Betul tu. Hati orang ni macam kayu. Bila kita ketuk dengan paku, diorang sakit. Tapi bila kita tanggalkan balik, ada kesan kat situ. So takleh patah balik. :)

Monkey D Luffy berkata...

guna liquid blh?