BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 26 April 2009

Hari Ahad

Aku suka hari ni. Hari Ahad. Ada banyak sebab. Hanya sebab2 yang umum.
Tapi hari ni aku sangat suka hari Ahad.

Sebabnya?
Hari ni cuaca tak terik sangat macam semalam n hari yang lepas2 tu. Hakhak...=p
Ada jugak manusia macam aku ni. Ada. Akulah orangnya. Hehehe...

Bukan tak tahan panas. Aku biasa jek. Tapi cuaca terik buat aku sakit kepala, rimas, n tak boleh tidur. Semua benda nak buat pun rasa tak selesa.

Kenapalah Kolej Kediaman aku ni tak pasang air-cond kat setiap bilik ek? Harap jek bayar yuran mahal. Huhu... Kalo dia buat gitu, aku la manusia paling happy.
Cis!! Demand sungguh aku. Sekali-sekala apa salahnya.
Lalalalala...

2 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

aku suka mendung

hahahaha

.::noriko::. berkata...

suka mendung??
aku suka waktu mlm...