BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 8 April 2009

Assignment... & Tidur..

Aku mengantuk tapi aku tak boleh tidur. Bukan sebab insomnia, tapi sengaja tak nak tidur. Aku nak siapkan assignment aku yang masih tak siap2 lagi ni. Tinggal dua hari jek sebelum semester ini berakhir. Huhuhu... Padan muka aku. Eh, tapi bukan silap aku jek. Salah aku tu sikit lah, tapi salah orang lain pun menyumbang jugak. Lagipun, masing2 kan ada kerja masing2. 1 assignment nak kena hantar esok. Kalau tak hantar esok, alamatnya memang tak boleh nak hantar lagi lah pasni. Lecturer tu lecturer dari luar n just ada ari Khamis jek.

2 lagi assignment pulak hantar hari Jumaat ler. Tak siap lagi nak hantar awal2 ni. Tapi yang satu tu, part aku dah siap punya. Just nak combine tu masalah lah pulak. Adussss!! Sengaja carik pasal. Sape yang carik pasal?? Bukan carik pasal, just sengal lebu jek. Nak buat semula pulak memang belum berkesempatan. Lagipun kerja group, takkan nak buat sorang2. nama jek 6 orang ahli, tapi yang buat kerja 3 orang jek. 3 orang lagi buat apa?? Jadi penonton jek. Hampeh btol. Kenapa budak2 dari negeri belah2 sana nun tak boleh diharap?? Burrrr!!

Lagi satu assignment, assignment pengurusan. Sampai ke hari ni aku masih blur lagi kehendak soalan tu. Semua orang aku dah tanya n aku dah dapat jawapannya, tapi aku still tak tau nak buat camne. Lampi sungguh!! Tapi takpe, esok gerenti siap assingment aku tu. Bukankah kerja last minit tu berkualiti?? Hehehe... Saja jek nak nyedapkan hati.

Pasal mata aku ni pulak, kalo dah ngantuk, satu jek ubatnya. TIDUR!! Aku paling suka tidur. Hehehe... takde ubat yang boleh sekat mata aku ni kalo dah ngantuk. Even minum kopi kaw2 sampai 5 6 cawan pun, kalo aku dah mengantuk, janganlah disorongkan bantal. Gerenti tidur. Tapi, aku kena paksa jugak mata aku ni selama beberapa hari ni untuk kurangkan sikit tidur. Kena paksa jugak mata untuk berjaga. Nafsu tidur aku ni bukan boleh dilayan sangat. Balik kampung nanti, siaplah aku balas dendam. Huhu..

Aku tidur pukul 4 pagi tadi n terpaksa bangun pukul 7 pagi. Aku rasa nak dush2 jek kawan aku tu. Sibuk kejutkan aku pagi2. Kalo bukan kerana pagi ni aku ada kerja, takdenya aku nak bangun. Pagi2 angin aku dah tak baik arini. Sebab apa?? Tidur aku terganggu, tak cukup tidur. Buat animasi punya pasal lah ni. Last2 tak siap jugak sebab tak tau nak combine. Adoyaii. Merugikan masa tidur aku jek. Semua2 ni gara2 Pameran Seni I 2009.

Okey, sekarang ni aku nak sambung buat assignment. Dah siap kang, aku tidurlah. Selagi tak siap, jangan berani2 nak tidur. Kang tak siap pulak. Oh ye, aku akan pastikan hasil kerja aku ni berkualiti. Hehehe...

0 ulasan: