BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 31 Julai 2009

DEMAM!!

Demam aku masih belum kebah sepenuhnya.
Dalam banyak-banyak orang, aku pun terkena virus ni jugak.
Waa, seksanya.
Semalam aku berkelubung jek bawah selimut.
Dah telan banyak jugak panadol actifast ni.
Tapi kenapa la tak kebah-kebah lagi ek?
Aku ni dah la malas plus tak suka nak pergi klinik.
Huhuhu...

Dah la dari semalam aku kelaparan.
Nak makan takde selera.
Tekak pahit, dah tu mulut kena ulser.
Sampai bengkak-bangkak bibir aku.
Nasib baik satu jek.
Haih!! Macam-macam dugaan.
Sedihnya.
Kalo kat rumah aku demam barulah best.
Tu la, aritu adik aku demam, aku ejek.
Tak pasal-pasal, sekarang ni aku pulak yang demam.
Oh ye, dia demam homesick ye.
Kalo ejek pun takpe. Hehehe...

Wah, apa-apa pun aku harap cepatlah aku sembuh.
Kalo tak, nanti mak ngan abah aku marah sebab aku tak pergi klinik.
Sakit-sakit kena marah, kan sedih tu.
Huhuhu...

2 ulasan:

Kaseh Esmiralda berkata...

uhuk... uhuk...
Kaseh pun demam jugak

Monkey D Luffy berkata...

baik ko g klinik

skang ni banyak wabak H1N1