BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 30 Julai 2009

BENGANG!!

Bengang!!
Ye, aku tengah bengang sekarang ni.
Apa taknya.
Program nak berjalan lagi seminggu jek lagi.
Tapi, baru malam tadi minta cari tajaan.
Dah la siapkan KKD lambat, dah tu senang-senang jek nak mengarah orang.
Kalau bagi masa takpe jugak, tapi ni dah suntuk.
Suruh cepat-cepat pulak tu.
Mana la nak dapat tajaan dalam masa seminggu ni.
Ingat senang ke nak dapatkan tajaan??
Fikirlah sendiri.
Nak tekan-tekan orang pulak.
Senang jek mengarah orang lain.
Tu lah masalahnya…
Bila orang dah merasakan dirinya penting…
Aku cuma melukut di tepi gantang jek.
Ada aku atau takde aku pun, sama jek...
Emmm...

Aura-aura nak demam pun ada gak ni.
Memang menyeksakan...
Huhuhu...

1 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

student memang cam tu