BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 25 Mei 2009

Down N Cool

Jumaat lalu, aku rasa down. Aku rasa letih dengan semua-semua ni. Tapi semua tu datang dari diri aku sendiri. Tak tau nak buat macam mana. Tapi aku masih waras, dan tak pernah terrniat untuk melakukan something yang di luar batas kemanusiaan. Kawan tempat ku mengadu jauh di luar negara. Lalu aku mesej dia, tapi aku memberitahunya bahawa mesej aku tak perlu di reply sebab kosnya tinggi berbanding aku yang hanya 1 sen sahaja untuk satu mesej.
Aku luahkan apa yang terbuku. Terima kasih upax. Tanpa kau tak mungkin aku sanggup mesej kawan aku yang kini berada di Beijing.
Rindunya kat dia. Miss u so much!!

Kadangkala kebiasaan akan menyebabkan kita akan menjadi terlalu selesa. Aku biasa dan selesa meluahkan pada dia berbanding kawan yang kini rumahnya menjadi tempat tumpangan aku. Bukan aku tak percaya, tapi aku malu nak luahkannya. Hanya kawan yang kini berada jauh tempat aku untuk mengadu, dan akhirnya aku lega. Hidup aku kini berjalan seperti biasa.
Thanx sebab dengar aku mengadu yang bukan-bukan T, n thanx jugak untuk Celcom. Hehehe...=)

3 ulasan:

Monkey D Luffy berkata...

jom cuti2 tenangkan fikiran :P

haruan tasek berkata...

apa kata awak luahkan perasaan pada kepten luffy atau saya. kami sedia membantu

asis berkata...

biase la tuh..